Direktlänk till inlägg 12 maj 2014

Godmorgon ^~^

Av Death - 12 maj 2014 10:39

Godmorgon allihopa.
Idag är det ju som sagt skola, är ju tråkigt ._.

Är som sagt på skolan nu och har precis haft min första lektionen nu också slutar man 15:05. När man kommer hem ska man väl förmodligen spela howrse ^~^ eller göra något annat. Humöret är väl inte på topp då man nyss fick en ganska taskig kommentar från någon i min klass.

Har typ inte sovit någonting inatt på grund av ja jag vet faktiskt inte varför jag inte har sovit :/ så idag är man trött så in i bomben ;~;

Det är kallt och eländigt .-. Vill hem och sova men självklart går ju inte det ;~; Ska snart gå på min nästs lektion så slänger in ett inlägg här på bloggen. Förlåt för den dåliga kvalitén på fotot .-. Måste skaffa en bättre mobil tror jag :/

With love, Death (Deathwish på svenska howrse).

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Death - 11 maj 2014 22:06


Just det.. Glömde blogga idag men som sagt så sov jag över hos min moster då det vart runt 00-01 mamma åkte hem så jag stannade kvar och fick nyss tillgång till min dator ^~^ Hoppas alla har en trevlig kväll. Kommer även skriva om vad jag har gjorrt ...

Av Death - 10 maj 2014 18:11


Som det står i rubriken så har jag ingen tillgång till datorn idag.. Är nämligen och firar min moster då hon nyss har fyllt år /.\ men innan det så var man även med en kompis och spelat howrse .-. Kan även säga att jag gick med i mitt första lag idag...

Av Death - 9 maj 2014 19:54

Är nu entligen klar med dom 39 (tror att det var 39) uppdragen på howrse.. Och ska nu börja spela mer seriöst med mål att nå toppen av "Welshponny" aveln. Jag söker också en "avelspartner" på howrse.   Uhm... Har även haft fullt upp med läxor dom...

Av Death - 7 maj 2014 21:30

  Hej och välkommen till min lilla blogg.. Jag som driver denna blogg kan vi kalla för ”Death” (vill inte ge ut mitt riktiga namn då jag föredrar att vara lite privat). Som bloggadressen eller blogg titeln heter så kommer denna blogg ha...

Presentation


Hej allihopa!
Personen bakom denna dator och/eller mobil är en 16 år gammal kille som gillar musik och skriva samt det häst baserade online spelet howrse ^~^ Lämna en kommentar eller fråga skulle vara snällt *~*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken musik lyssnar du på?
 Deathcore
 Metalcore
 Nightcore
 Pop
 Rap
 Screamo
 Emo
 Något annat

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards