Alla inlägg den 7 maj 2014

Av Death - 7 maj 2014 21:30


Hej och välkommen till min lilla blogg.. Jag som driver denna blogg kan vi kalla för ”Death” (vill inte ge ut mitt riktiga namn då jag föredrar att vara lite privat). Som bloggadressen eller blogg titeln heter så kommer denna blogg handla om det häst baserade online spelet Howrse. Jag spelar på tre serever’s (versioner) som är den Svenska, Brittiske och Internationella. Alla under samma användarnamn som är @Deathwish…




Tänker dock inte gå in på så mycket mer varför jag valde just ”Deathwish” som användarnamn mer än att det är en önskan, men musiken håller mig vid liv. På det Svenska howrse så avlar jag på renrasiga Welsh med mål att nå toppen av just den rasen.. Har för närvarande en ”tjänstgöringsdag” men som jag säger, jag har spelat howrse tidigare och tycker det är super kul /.\ (om ni inte vet vad denna ”/.\” smiley grej sak eller hur man nu ska säga betyder så betyder den att man gömmer sitt ansikte). Kan väl berätta lite kort om mig själv då.




Uhm.. Jag är en 16 år gammal kille som är bosatt någonstans i Sverige men vill dock flytta till Minden eller Hannover i Tyskland för att bo närmare en väldigt nära vän som jag har känt sen jag var liten.. Tänker troligen gå ”Hund” på Real-gymansiumet eller så kommer jag gå ”samhälle” med inriktning ”beteendevetenskap” för att hjälpa personer som har det svårt, ungefär som jag.. 




Kommer försöka uppdaterar varje dag om hur det går för mig på howrse men även hur det går allmänt i mitt liv… Är väl ungefär 4 veckor kvar till man får sommarlov och till dess så ska man väl lägga den mesta fokusen på skolan då jag håller på och får ”F” i språkval (Franska).. Är väl ungefär det mesta om mig och just det.. Glömde säga att min uppdatering beror helt på mitt mående men ska verkligen försöka uppdatera varje dag /.\




Var ungefär allt om mig… Skicka en fråga på emailen Deathwishquestionemail@yahoo.com, fråga i ”frågerutan” eller i kommentarerna så kommer jag försöka svara så gott jag kan på alla frågor som jag får och ha en fortsatt trevlig kväll allihopa.. Har även en wattpad jag kan skriva en länk till här sen /.\ Om någon nu skulle vara intresserad av att läsa mina böcker som jag skriver, ”quotes” och ”poems”.




Med vänliga hälsningar, Death.


Presentation


Hej allihopa!
Personen bakom denna dator och/eller mobil är en 16 år gammal kille som gillar musik och skriva samt det häst baserade online spelet howrse ^~^ Lämna en kommentar eller fråga skulle vara snällt *~*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken musik lyssnar du på?
 Deathcore
 Metalcore
 Nightcore
 Pop
 Rap
 Screamo
 Emo
 Något annat

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards