Alla inlägg den 10 maj 2014

Av Death - 10 maj 2014 18:11

Som det står i rubriken så har jag ingen tillgång till datorn idag.. Är nämligen och firar min moster då hon nyss har fyllt år /.\ men innan det så var man även med en kompis och spelat howrse .-. Kan även säga att jag gick med i mitt första lag idag (på howrse). Ett lag är typ ungefär som en avelspartner på howrse men man kan vara upp till 20 medlemmar i ett lag .-. Som sagt så blir det väl ett inlägg ikväll från min mobil då jag just nu använder min mosters dator (tack snälla moster c:).

Kommentera gärna vad ni vill att jag ska skriva om (Bluppning, mina hästar, mitt lag, min presentation, mitt liv utanför howrse, eller något annat).

Men vad gör jag nu då? Som sagt då är jag hos min moster och firar henne (kan ha nämnt det där uppe) också är jag typ ensam inne på min kusins rum och lyssnar på musik och vad för slags musik lyssnar jag på då? Jo just nu lyssnar jag på "Imagine Dragons" men oftast så blir det Asking Alexandria, Thursday och Alesana (alla Amerikanska eller Brittiska "Scremo" band).

Slänger även in en bild på vad jag har på mig idag ^.^ (vill dock inte visa ansiktet så snälla respektera detta :/)

Bekväm lång ärmad tröja (kommer dock inte ihåg från vart jag köpt den. Tror jag fick den av en kompis för några år sedan). Byxorna är detsamma... Hehe förlåt för mitt dåliga minne .-.

With love, Death (Deathwish på svenska howrse).

Presentation


Hej allihopa!
Personen bakom denna dator och/eller mobil är en 16 år gammal kille som gillar musik och skriva samt det häst baserade online spelet howrse ^~^ Lämna en kommentar eller fråga skulle vara snällt *~*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken musik lyssnar du på?
 Deathcore
 Metalcore
 Nightcore
 Pop
 Rap
 Screamo
 Emo
 Något annat

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards